Awaria pieca i brak ciepłej wody a obniżenie czynszu

Pytanie:

Pytanie: Wspólnota mieszkaniowa wymienia piec centralny. Najpierw wisiało ogłoszenie, że ciepłej wody nie będzie od 26 sierpnia do 31 sierpnia 2019 r. Jest 02 września 2019 r. i wody dalej nie ma. Zarządca nie wywiesił informacji, że będzie dalej brak ciepłej wody. Dowiedziałam się o tym, od pana, który wymienia piec. Powiedział, że co najmniej jeszcze do 05 września 2019 r. musimy grzać wodę w czajniku. Czy możemy domagać się za to zmniejszenia czynszu?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Zarządca nieruchomości
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Zarządca nieruchomości

ZOBACZ OFERTĘ